O nás

Centrum zdravého pohybu FIT 4 FUN

FIT 4 FUN je sportovní centrum v Tišnově zaměřené na mnoho druhů cvičení, které vás dostanou do kondice a pomohou vám odpočinout si od běžných starostí. Spolehnout se můžete na profesionální vedení a přátelskou atmosféru :-) Lekce jsou připraveny tak, aby si správně a efektivně zasportoval každý. 

 

Cvičit u nás mohou jak začátečníci, tak aktivní sportovci bez ohledu na věk. Důležité je, aby vás cvičení bavilo! I proto nabízíme různé možnosti pohybu, aby si vybral každý. 

Prostředí a vybavení centra 

  • Dva cvičební sály – místnost, kde probíhají různé cvičební lekce (T.R.X., bosu, pilates, zdravá záda pod.) a místnost vybavená stroji H.E.A.T. , které jsou vysoce účinné a zaměřené na spalování tuků. 
  • Zázemí – nově zrekonstruované dámské a pánské šatny, toalety a sprchy vybavené mýdlem, šampónem a fénem. Na cvičení vám zdarma poskytujeme i ručník. Přijďte jen s oblečením na cvičení a dobrou náladou. 

 

 

 

 


Proč jsme centrum zdravého pohybu

Je potřeba si uvědomit, že nestačí jen cvičit, ale musí se cvičit správně. Technika, intenzita, ale i strava jsou základem správného životního stylu. Chyby při provádění cviků vám mohou velmi ublížit. Také např. zaměření jen na určitou část těla způsobuje její přetížení a hrozí zranění. 
 

Základem správného a zdravého pohybu je systematické procvičování a posilování všech svalových partií. 

Uvědomujeme si, že všichni máme partie, na které je dobré se více zaměřit, ale neznamená to, že se mají cvičit jen ty. Např. břicho nikdy nezhubnete jen posilováním břišních svalů. Je nutné posilovat i zádové, spalovat tuky při aerobním cvičení a posilovat velké svalové skupiny (např. nohy), které potřebují hodně energie. Tím spálíte více energie, i když necvičíte. 

Všechny lekce cvičení jsou tedy sestaveny tak, abyste posilovali tělo kompletně. Navíc při cvičení využíváte především váhu svého těla. Pokud nevěříte, jak moc je to efektivní, přijďte se přesvědčit. Poznáte to již na první lekci :-)

Cvičení lze různě kombinovat. Můžete se zúčastnit lekcí zaměřených na celé tělo a doplnit je lekcí, která se více zaměřuje na problematické partie, jako jsou záda, bříško či zadeček.  Toto ocení především ženy :-) Vždy je ale důležité kombinovat cvičení tak, abyste procvičili tělo celé. Pokud jde o muže, ti mají tendenci se zaměřit na tvarování bicepsů a ramen a zapomínají na zbytek těla. Opět je možné se na tyto partie více zaměřit, ale je nezbytně nutné to doplnit o posilování všech partií těla. Největších výsledků je možné při osobních trénincích pod vedením lektora Martina