Pro muže

Cvičení pro muže

Chcete nabrat pořádné bicepsy? Mít mohutný hrudník, vyrýsované břicho a velká ramena?  Dokážeme vám, že to toho lze dosáhnout i jinak, než jen zvedáním velkých činek v posilovně. Stačit vám bude váha vlastního těla a pár pomůcek.

Doporučení, jak byste měli cvičit

  • Individuální trénink
    Pokud máte cíle a požadavky, jak chcete vypadat, pak je nejvhodnější varianta zvolit hodiny s osobním trenérem. Systémy cvičení se pak sestavují přímo pro vás. Cíleně se zaměřujeme na vybrané svalové partie. Postupně se upravuje intenzita, množství opakování apod. To vše s ohledem na vaše možnosti.
     
  • TRX závěsný systém
    Výhodou TRX je především to, že jsou výsledky vidět velmi brzy a náročnost cvičení si určujete sklonem těla. Tím, že zapojujete více rovin pohybu, posilujete svaly rovnoměrně. Jednoduše změníte polohu chodidel a z „obyčejného“ cviku se stane pořádná dřina, kterou lze stále zvyšovat! S TRX cvičí stovky profesionálních sportovců.
     
  • Total body traning
    Tato posilovací lekce formuje celou postavu. Při cvičení používáte pomůcky, jako jsou činky, nakládací činky, bosu, TRX, kettlebell. Vhodnou kombinací těchto pomůcek lze dosáhnout výborných výsledků. Muži cvičí s většími váhami, na TRX volí náročnější sklon těla apod.
     
  • Bosu
    Cvičení na bosu dokáže základní posilovací cviky posunout na úplně jinou úroveň. Nestabilní plocha vás bude nutit zapojit během cvičení i takové svaly, o kterých ani nevíte, že máte :-) Svalovou hmotu tak budete tvořit komplexně na celém těle.
     
  • HEAT
    Pro správné vytvarování svalů je také nutné se zbavit tuků. Svalová hmota se totiž bohužel pro nás, nachází pod vrstvou tukovou.  Náročnost na HEATu si opět mohou muži sami přizpůsobit tím, že si zvýší sklon, zvolí rychlejší tempo chůze apod.
     
  • Další doplňující cvičení
    Samozřejmě se můžete zúčastniti dalších lekcí zaměřených především na posilování středu těla s cílem omezit bolesti zad, naučit vás správně sedět, jak se protáhnout po celém dni u počítače.